OmniChannel

Kanallar & farkları

Single Channel

Single Channel

Tek kanaldan satınalmanın klasik modelidir. Müşteri bir dükkana girer, satış danışmanı ile uygun alternatif için görüşür, ve tercih ettiği ürünü, hizmeti satın alır.
Multi Channel

Multi-Channel

Müşteriler, ürünler hakkında bilgilere birden çok kanal ile ulaşabilirler; dükkanlar, web siteleri, e-postalar ve sosyal medya. Araştırmaları sonucunda tercih ettikleri kanaldan alışveriş yaparlar. Multi-Channel modelinde her kanal müşteriye odaklanmak yerine kendi işleyişine odaklanmaktadır.
OmniChannel

Omni-Channel

Müşteri satınalma kararını verme sürecinde markanın tüm iletişim sürecinin birlikte çalışma deneyimini yaşayabilir. E-Posta'lar, dükkan-içi iletişim, sosyal medya, tüm kanallar müşteri tercihlerinin toplanması, her kanalla paylaşılması, müşterinin her kanalda tanınması, önerilerle karşılanması ve satınalma deneyiminde mükemmelliği yaşamasına odaklanmıştır.
Eskimo OCS - OmniChannel Commerce Suite

OMNICOMMERCE SUITE

SATIŞ
PAZARLAMA
KAMPANYA
MÜŞTERİ

OMNICOMMERCE PIM (PRODUCT INFORMATION MANAGEMENT)

ÜRÜN YÖNETİMİ
HİZMET YÖNETİMİ
ENTEGRASYON

TEDARİK ZİNCİRİ

SATINALMA
DEPO YÖNETİMİ
ELLEÇLEME
ESKİMO KASA
SATIŞ (FİŞ, FATURA, e-FATURA, e-ARŞİV), İADE, DEPO SAYIM, MAL KABUL, MAL ÇIKIŞ, ETİKET BASIM
ESKİMO CMS
   e-TİCARET (b2b / b2c), WEB SİTE, İÇERİK YÖNETİMİ, SEO, BLOG

Eskimo OCS Ürün Ailesi

Eskimo OmniCommerce Suite birçok sistemin biraraya gelmesinden oluşmaktadır.
Bu sistemler ayrı ayrı çalışabildiği gibi biraraya gelince Eskimo OmniCommerce Suite'i oluşturur, tek noktadan yönetilirler;

Eskimo OmniCommerce Ürün Ailesi

  • Mağazacılık/Satış Noktası Yönetimi
  • Websitesi Yaratma
  • E-ticaret
  • M-Ticaret
  • Kampanya Yönetimi
  • CRM
  • Mobil Uygulama
  • Çağrı Merkezi
  • Bayii/Franchise Satış
  • Tedarikçi Üzerinden Satış
  • Eskimo PIM ile Ürün Yönetimi
  • Stok, Mal Kabul, İade Yönetimi

Eskimo OCS Ana Faydaları

  • Eskimo OCS ile sınırsız kampanya kurguları
  • CRM modülü ile müşterilere her noktadan erişim, iletişim, loyalty, punch card
  • Çoklu kanaldan satış,
  • Her kanaldan stok erişimi ile etkin Stok Yönetimi
  • Ürün devir hızında maksimizasyon
  • Rekabette hep bir adım önde olabilmek
  • Müşterinin her kanaldan size erişebilmesi, artan satışlar
  • Ticarette en etkin altyapı ile tek merkezden özgürce yönetim, raporlama, takip.

Eskimo OCS Nasıl Çalışıyor?

  • Mağazalardaki ve tüm alternatif kanallardaki stok anlık olarak görüntülenir
  • Mağaza, depo, online, mobil vd tüm kanallar birbirinin stoklarından satış gerçekleştirebilir
  • Click & Collect, Mağazaya İade, Merkez Depodan Satış tipi kurgular yürütülür
  • Tedarikçi stoklarından sevkiyat, Outlet ürün satışı gerçekleştirilebilir
  • Alternatif kanallar için farklı stok kartları oluşturulabilir
  • Showrooming (Mağazada beğen, adresine gönderelim) gerçekleştirilebilir
  • “Internette Öde – Mağazada Al” gerçekleştirilebilir
  • Satış üzerinden müşteri puanlaması gerçekleştirilebilir (OmniChannel Loyalty)
  • Satış Kanalı bağımsız “İndirim Kuponu, Hediye Çeki” oluşturulabilir
  • Toplu indirimler (onlarca kriter ile) oluşturulabilir,
    Örneğin: Ürün Grubu X ve Ürün Kategorisi Y olan ve son satınalma indirim oranı %40 olan A tipi müşteriler için %10 indirim uygula.
  • Kampanya fiyat listeleri oluşturulur ve istenilen zaman aralığında kullanılabilir
  • Online alışverişte; kredi kartı, kredi kartı puanı, money order, müşteri puanı, hediye çeki, kapıda ödeme seçenekleri kullanılabilir
  • Parçalı ödeme (kredi kartı, havale, hediye çeki) gerçekleştirilebilir
  • Tahsilat şekline ve ağırlıklı ortalamaya göre dağıtılmış indirim, vade (ürün bazında filtrelendirilebilir). Örneğin: Bu ürünü 5 taksitle alanlar için %10 indirim fırsatı.

Eskimo OCS Mimarisi

Eskimo OCS
Eskimo Omnichannel